söndag 1 november 2009

Jag har världens bästa hus, jag har världens vackraste insida på huset, jag har världen bästa och vackraste fru, jag har två underbara katter.

Men nu har det obegripliga hänt: Dumle är borta sedan nästan ett dygn. Jag har redan fått alla tröstande or om "att katter gör så", "han är nog bara ute på äventyr", "han kanske råkat bli inlåst", "nån kanske "lånat" honom över natten", "grannens katt var minsann borta fyra dagar"...

Sorry, men det hjälper inte ett skit. Min, vår Dumle är borta!! Len och jag bara lipar, Humle vankar rastlöst runt och undrar var han är, vi vågar inte släppa ut henne. Ingen av oss skulle palla med att hon också försvann.

Är Dumle borta för gott dör den här bloggen och en stor del av mitt hjärta!

Snälla Dumle: Kom hem!!!


Här är senaste bilderna på honom. Han har just fattat funktionen på den nyinstallerade kattluckan. Kom hem!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar