söndag 1 november 2009

Kinderägg

DUMLE ÄR HEMMA IGEN!!!

Jag hittade honom på vinden i ett av uthusen i området. Jag gick förbi huset, för femtielfte gången, Len har säkert gått förbi och ropat sextifjorton gånge, desperat ropandes hans namn när jag hör någon knacka på fönstret en våning upp. Och ja, mycket riktigt där satt han och glodde ner på mig. Som tur var var dörren in upplåst (i vanliga fall är den hänglåsad), annars hade jag säkerligen lekt Kojak och sprängt dörren med min breda skuldra. Det funkar ju på tv...

Så inte nog med att vår älskade Dumle är hemma igen, jag slapp dessutom nyckelbensfraktur och livet har fått mening igen!! Snacka om att ha fått världens bästa kinderägg!

Seismologiska institutet rapportera 6.8 på richterskalan efter alla de stenar som föll från våra bröst. Innekatter är inte så dumt ändå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar